середу, 6 квітня 2016 р.

Міська підсумкова учнівська конференція

Підсумкова учнівська конференція учасників

експедицій Руху учнівської молоді «Моя земля – земля моїх батьків» та конкурсу пошукових та науково-дослідницьких робіт Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна»

5 квітня 2016 року у Тернопільській загальноосвітній школі №19 відбулася міська учнівська конференція учасників міських, обласних та Всеукраїнських етапів експедицій Руху учнівської молоді «Моя земля – земля моїх батьків» та конкурсу пошукових та науково-дослідницьких робіт Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна». У конференції взяли участь пошуково – експедиційні загони, екологічні загони, творчі колективи, учні та педагоги загальноосвітніх навчальних закладів м.Тернополя.
Учасники представили результати пошукової роботи, обмінялися досвідом з проведення краєзнавчих досліджень та узгодили подальші дії щодо систематизації та збереження зібраних матеріалів.
ТСШ№7 представляли переможці міського етапу конкурсу пошукових та науково-дослідницьких робіт Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна»:
за напрямом «Духовна спадщина мого народу»:
- Дарнапук Ростислав, учень 6-Б класу ТСШ №7, керівник Гогусь Олена Вікторівна, конкурсна робота «Літературно – критична діяльність митців Тернопільщини»;
за напрямом «Географія рідного краю»:
- експедиційний загін 5-Б класу ТСШ №7, керівник Кузь Віта Миколаївна, конкурсна робота «Печера Кришталева».

Немає коментарів:

Дописати коментар